Torsdag

Datum: 2008-04-18 Tid: 00:23:56
Shit är det torsdag redan, trodde på fullaste allvar att det var måndag när jag skrev rubriken, haha jag är nog lost.
Idag har varit en bra dag förutom att jag kom sent i morse och var praktist taget död, men det gör väl inget. det får man faktist vara. Men annars har jag mått toppen idag. Solen har skinit   jag har suttit ute i solen och fått fräknar, haha nää nu ljög jag det fick jag inte, men jag fick tillbaka min färg lite. Härligt !

Tror hela klassen börjar inse att Barcelona är inte långt bakom hörnet. Tror E räknade ut att det bara var 15 dagar kvar. aaah ! galet- Grymt taggad nu alltså. Tycker bara synd om vår lärare ändå, sen så hoppas jag att det inte kommer att vara kallt, men om det är torka där så borde det väl inte vara så kallt ? eller någon som vet ?

Pssst...Min dator är cp, kommer mig inte in på den eller nåt, det enda jag har är en internet sida och det var ju tur, men är nu orolig att alla mina bilder från asien och så försvinner om vi ska omformatera den, fast Mr.K försöker att hittta på nåt annat sätt än det, men jag tror inte det ser så ljust ut för mina stackars bilder. buhuhuhu.

Aja Mr.K kom just med mina nudlar så nu är det natt maten som gäller, fan va gott.
OCh ni andra fuck off and die, piiiiz love (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0